سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارتن پستی خوب از کجا بخریم و چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

کارتن پستی خوب

 کارتن پستی ، همان طور که می‌دانید یکی از نیازمندی های ضروری هر کسب و کار است که در شرکت های کارتن سازی تولید می‌گردد. در مقاله خواهید آموخت یک کارتن پستی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و از چه کارخانه های تولید بدون واسطه خرید کنیم اما قبل از هر چیزی کمی میپردازیم به ارکان کای مرتبط با کارتن پست.

دفاتر پیشخوان شرکت های پستی ، دولتی و خصوصی تولید محصول ویژه ای ندارند و تنها رابطی بین فروشنده و خریدار هستند. بنابرین برای خوشایند نمودن این تاثیر گذاری در تجارت آنلاین  و نفوذ در ذهن مشتری و اشخاص تحویل گیرنده استفاده از  ظاهر  و  کیفیت کارتن پستی است. تنها این عامل میتواند فروشندگان و ارسال کنندگان کالا را به سوی شرکت ویژه ای سوق دهد تا به وسیله بسته بندی محصولات با همکاری شرکت تولید کننده خاطره خوش و به یاد ماندنی در ذهن مخاطب به جای بگذارند.                                            

کارتن پستی، بسته بندی ایست تعریف شده در زمینه ارسال کالا و محصولات متنوع  از طریق فرایند پست  به واسطه شرکت های زیر مجموعه پست ، پیشخوان ، باربری و حمل و نقل. این مقوله که از استقبال روز افزون برخوردار بوده و توسط نمو و پیشرفت تجارت های خرد و کلان آنلاین نشات گرفته و اکثریت مدیران تجاری فعال در صدد استفاده از آن برای ارسال محصولات به مشتریان هستند.

 اما بیایید از این تصویر کلی خارج شده و به جزئیات اساسی تر بپردازیم!

جزئیاتی مانند محل الصاق تمبر ، چاپ لوگو و مشخصات تحویل گیرنده و آدرس ، از جمله الزامات هر کارتن پستی میباشد که باید از سوی شرکت های پستی انجام گیرد و برخی از کلماتی که به نوعی نشان دهنده کیفیت محصول و میزان شکنندگی آن اشاره میکند نیاز است روی جعبه پستی درج شود.

کیفیت ابعاد کارتن های پستی و مطابقت آن با محصول

 وزن و ابعاد محصول پستی (طول ، عرض ، ارتفاع ) در تعیین ابعاد کارتن پستی نیز نقش دارند، باید هماهنگی موجود بین آنها در نهایت تطابق صورت گیرد تا باعث بازدارندگی از آسیب و زیان غیر قابل پیشبینی در حین حمل و نقل باشد . و گاهی ممکن است به دلیل حساسیت کالا و ضمانت امنیت ، کارتن سفارشی طبق ابعاد محصول مورد نظر به کار گرفته شود.

 موارد بسیاری پیش می آید که مشتریان با یک بسته بندی دفرمه شده یا ضربه خورد روبرو شده و این امر سبب نارضایتی آنها میشود، برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند درصد اهمیت مطابقت و تشابه ابعادی بین محصول و کارتن پستی دو چندان میشود

 اندازه و ابعاد کارتن های پستی در چند نمونه خلاصه میشوند؟

حد فاصل بین کارتن های پستی تولیدی از سایز یک تا نه میباشد که بارزترین اختلاف بین آنها ابعاد و کم رنگ ترین تفاوت میانشان وزن است. زیرا وزن کارتن ها فرق چندانی ندارند و شما این امکان را دارید طبق سایز بندی زیر،  کارتن  مناسب را برای محصول خود سفارش دهید. تمامی این سایز ها برای پست ایران در طرح های ساده و چاپ دار میباشند.                                                                                                                                                                   

سایز 1 : 10*10*15   

سایز 2 : 10*15*20

سایز 3 :  15*20*20

سایز 4 : 20*20*30

سایز 5 : 20 *25*35

سایز 6 : 20*25*45

سایز 7 : 25*30*40

سایز 8 : 30*40*45

سایز 9 : 35*45*55

لیست بالا اشاره به انواع چاپ و تولید کارتن های پستی در ابعاد مختلف دارد، بین  کارتن چاپ شده و بدون چاپ یا به اصطلاح ساده اختلاف شایان ذکر و قابل توجهی نیست هر چند این اختلاف در تولید انبوه و عمده چشم گیر خواهد بود و سفارش دهندگان محترم باید بر حسب نیاز و کاربرد خود نوع تولید را انتخاب کنند.

آیا مشتاق به سفارش محصول و کارتن پستی هستید ؟ و فرایند آن را نمیدانید؟                    

اگر حیطه فعالیت شما در تهران و کرج میباشد مزیت خوبی نسیب شما خواهد شد چرا؟ طبیعی ایست مشتریان عزیز شهر کرج و تهران میتوانند با درخواست سفارش، محصول خود را طی 24 الی 48 ساعت تحویل گرفته و رضایت خرید را لمس کنند. طریقه ارسال محصول در یک بازه ای انجام خواهد شد تا هر چه بیشتر از هزینه های مشتریان کاسته و به سود آنها اضافه گردد و مجبور به صرف هزینه بیشتر  نشوند.

اما اگر شرکت شما در شهرستان های مختلف واقع است نگران نباشید ، شرکت کارتن سازی آوین پک از جای جای میهن عزیزمان مشتری ها و شرکت های وفاداری را به خود جذب کرده که سالها همکاری با آنها افتخار ماست. درصورتی که شما نیز میخواهید با سفارش محصول از خدمات ما بهره مند شوید باید بدانید ارسال به شهرستان ها از طریق ترمینال های باربری صورت میگیرد در حالی که تیم ما باربری های  معتبر و با سابقه ای را برای این پروسه حساس برگزیده اند تا محصول سفارشی شما در نهایت صحت و سلامت به خدمت مشتریان ارسال گردد.                                                                         

اما پر خاطره ترین و محبوب ترین محصولات و بسته بند های ارسالی در زمینه پست به پاکت های  پستی تعلق میگیرد. شایان توجه است با تمام سادگی  که تولید و چاپ این پاکت ها از آن بهره میبرند تولید پاکت های پستی در آوین پک به طور خاص مورد اهتمام و توجه قرار گرفته شده تا رضایت و خاطر نشان شما را جلب کند. به طور معمول تمامی پاکت ها و کارتن های مورد استفاده در پست، از طرح و متود ساده ای بهره گرفته و بیشتر تولید کنندگان به همین میزان قناعت میکنند در حالی که امکان تولید کارتن های پستی لمینت شده نیز در شرکت آوین پک مطرح میباشد.

تاثیر بسته بندی کارتن های پستی در خرید و فروش اینترنتی چیست؟ 

برند ، کلمه ایست که مانند یک چراغ راهنما دائما در ذهن هر مشتری هنگام خرید، روشن و خاموش میشود به این معنا که قبل از هر اقدامی برای خرید ، اول آن برند را برای خود تداعی میکنند و قبل از صرف هزینه برای محصول، برند را خیلی زود تر به سبد ذهنی خود اضافه میکنند. این مسیر فروش برند به مشتری قبل از محصول میتواند از یک لباس ، ساعت ، مواد غذایی تا یک فروشنده کارتن پستی امتداد یابد، و بی شک شرکت شما خواننده عزیز نیز صاحب امتیاز برند خاصی میباشد که باید در فکر و ذهن مشترهایتان متجسم بشود.

 از آنجایی که دامنه فعالیت شرکت های پستی مانند پوشاک یا لوازم دیگر مستعد خود نمایی و جلب توجه از لحاظ ظاهری نمیباشند بنابرین همه چیز در شکل و طرح بسته بندی کارتن های پستی خلاصه میشود. بله، برای شما به عنوان یک شرکت پستی به غیر از کیفیت ارسال و زمان بندی مناسب ارسال، برند و شمایل ظاهری بسته بندی تنها نماد ظاهری خواهد بود.

پس به شما پیشنهاد میکنیم این عامل حیاتی را به شرکت جعبه سازی بسپارید تا نبض تجاری و فروش شرکت شما را به زدن وا دارید. رنگ بندی کارتن های پستی جلوه گری از اعتبار و ارزشیست که شما به عنوان یک شرکت به مشتری اهدا میکنید و ما در صدد ارائه این ویژگی ممتاز به شما، چاپ و تولید کارتن و پاکت های پستی را در طیف رنگ های خاص و فراوان انجام میدهیم و به شرکت های پستی عرضه میکنیم. که یکی از پر استعمال ترین آن ها کارتن های تک رنگ سفید و قهوه ای میباشند و به غیر از سبک تولیدی مرسوم در اکثر شرکت ها ، ایده و طرح های خلاقانه ای که امروزه در بسته بندی های پستی دنیا استفاده میشود در شرکت آوین پک نیز مورد توجه  و حساب ویژه ای روی آنها باز شده است.


کارتن های پستی بر چه اساسی نرخ گذاری شده و قیمت آن ها چگونه تعیین میشود؟

رنگ زمینه سفید و قهوه ای در کنار3 یا 5 لایه بودن  دو عامل موثر در قیمت گذاری کارتن پستی میباشند و برای به صرفه بودن هزینه مصرفی، پیشنهاد تیم ما به شما سفارش تولید عمده میباشد. زیرا تیراژ بالا در هنگام تولید سبب کاسته شدن از قیمت و تولید انبوه آن  از لحاظ کمیت میشود. اما این امر دلیل نمیشود کیفیت محصول ها سیر نزولی پیدا کند زیرا در برخی از شرایط تولید انبوه مشاهده میشود میزان کیفیت تحت تاثیر کمیت قرار گرفته و بازدهی محصول بسیار کاهش میابد و در نهایت نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت.

به دلیل ارزشی که شرکت آوین پک به کارایی و اهمیت فعالیت های  پستی میدهد حتی در حین تولید با تیراژ بالا در هر صورت کیفیت نقطه عطف محصولات ما خواهد بود. همچنین امکان استعلام قیمت کارتن بسته بندی در سایت ما موجود میباشد و شما می توانید قیمت تیراژ های مختلف تولید مانند 1000 یا  10,000 را در این بخش بررسی کنید. باید گفت که جعبه مدل کیبوردی از نمونه جعبه هایی با تولید انبوه میباشد که بسیار مناسب لوازم آرایشی و پوشاک است که میتوانید با طرح ها و رنگ های مختلف اقدام به سفارش آن نمایید.


دلیل اختلاف قیمت بین کارتن های پستی                                 

اصطلاح‌ایست که شاید به گوش شما آشنا باشد ؛ تولید محصول با مواد اولیه باز یافتی، فاجعه ای که باعث کسر میزان کیفیت در محصول میشود، اما با کمال تعجب میتواند به عاملی برای محبوبیت یک کالا تغیر کند. نه به سبب کیفیت، بلکه به سبب قیمت، به طور مثال اگر مشتری در مقابل دو کارتن قرار بگیرد که از لحاظ چاپ، طرح و کمیت سفارش یک میزان هستند اما قیمت یکی کمتر از محصولی از شرکت دیگری باشد انتخاب خریدار چه خواهد بود؟وسوسه انگیز است نه ؟

باید بدانید همیشه این قیمت ارزان به سود شما نخواهد بود در صورتی که محصول دریافتی شما کیفیت لازمه را نداشته باشد یک نوع شکست در بازاریابی تلقی میگردد نه سود و بهره افزوده. به این سبب مواد اولیه یا ماده خام تشکیل دهنده کارتن های پستی در آوین پک به هیچ وجه بازیافتی نبوده و کاملا از مواد اولیه استاندار میباشند پس در هنگام مقایسه قیمت ها در زمان انتخاب اشتباه با قیمت پایین گرفتار نشوید.


توضیحی افزون در مورد ابعاد کارتن های پستی و ویژگی  آن ها

شما در قسمت های بالا انواع و ابعاد کارتن های پستی را مطالعه کردید همان طور که گفته شد سایز 1 و 2 در کارتن های پستی سایز عادی و معمولی در بسته بندی های پستی هستند و از ورق های سه لایه تشکیل شده اند. سایز 4 نیز از  ورق های سه لایه تشکیل شده است اما سایز 5 و بالاتر از آن به دلیل اینکه بیشتر در معرض کالاهای سنگین تر هستند از ورق های پنج لایه در تولیدشان بهره برده شده است.

 تا مقاومت آنها و پیشگیری در آسیب پذیری در بدنه این کارتن ها نهادینه شود و درنهایت امر، برای کالا و محصولات حجیم، با بنیه حساس و شکستنی از کارتن پستی سایز 8 استفاده میشود.


سفارش تولید عمده کارتن های پستی با هزینه به صرفه و منطقی نسبت به بودجه مصرفی

دور از انتظار نیست همیشه نباید در انتظار سفارشات بزرگ از شرکت ها و برند های معتبر بود گاهی ممکن است شما در آغاز مسیر و صاحب یک کارگاه یا تولیدی کوچک باشید و در ابتدای امر به دنبال سفارش کارتن های پستی با قیمت منطقی و مناسب به سایت ما سر زده اید  تا به تدریج مکان واقعی خود را در بازار رقابتی پیدا کنید

بابت این اراده و اقدام به شما تبریک میگویم زیرا شرکت آوین پک در کنارتان خواهد بود، به این امید که شاید کمک و نقطه عطفی برای کسب و کارهای کوچکتان  باشیم. برای ثبت سفارش با قیمت مقرون به صرفه باید به سراغ تیراژ های  پایین و چاپ و طرح ساده یا تک رنگ بروید تا مسیر ساده تری برای رسیدن به مقصد خود را طی کنید البته اگر این مورد هم برای شما مقدور نیست کارتن های پستی بدون چاپ هم میتواند گزینه مناسبی در اختیار شما باشد تا پس از رونق تولید و کسب و کار خود در جست و جوی بسته بندی های طرح دار با چاپ لوگوی مخصوص خودتان باشید.


مدل ها و قالب های تولید کارتن های پستی در شرکت آوین پک

در وهله اول هرگاه صحبت از کارتن های پستی میشود اولین چیزی که به ذهن بیشتر مردم خطور میکند تصویری از کارتن های چهار درب میباشد که استفاده از آن متداول تر است. اما ما قصد داریم انبوهی از الگوهای تولید و نمونه های محبوب و مناسب کالاهای زینتی را معرفی کرده تا فکر شما را به سمت نگاهی متنوع تر به کارتن های پستی جهت دهی کنیم.

انواع کارتن های پستی از لحاظ الگو و طراحی : درب دارویی ، زیره رویه ( تلسکوپی ) ، کیبوردی و نمونه های دیگر که شما با یک سرچ ساده میتوانید آن ها را در سایت ما جست و جو نموده و با نگاه ریزبین خود بهترین طرح را برای محصول مورد نظرتان اختیار کنید.


سفارش تولید از شما چاپ سفارشی از ما

اما داستان پست و کارتن پستی به اینجا ختم نمیشود زیرا به جذاب ترین قسمت آن یعنی تولید کارتن های سفارشی رسیده ایم. کارتن هایی که با چاپ نام گیرنده لوگوی شرکت، و یا هرچیز دیگر که مقبولیت و چشم نوازی کارتن بسته بندی را به شدت افزایش میدهد. اگر شما به دنبال امتیاز خاص در بین رقبا هستید این نوع چاپ و طراحی در بسته بندی ها چشم هر مشتری را به سمت تولیدات شما خیره میکند تا جایی که ممکن است طرح چاپ روی کارتن بسته بندی نیز بر اساس نماد و علامت تجاریه شما باشد.

 

تاریخچه کارتن پستی در ایران

 چه اتفاقی بهتر از این، بعد از مطالعه و آشنایی با کارتن پستی میتوانیم به اتفاق هم به تاریخ پست و فرآیند پستی در ایران سر زده و اطلاعاتمان را تکمیل کنیم.چاپارخانه، کلمه ای که تاریخ پست را در خود جای داده است، همان گونه که سائدان در آن قرار داشتند و با حیوان های چهار پا یا پای پیاده نامه ها  و هر چیز دیگری را به مقصد میرساندند. جالب است بدانید خالق ایده پست و این شیوه ارتباط مردمی ، هخامنشیان هستند که اینک به صورت صنعت پست در تمامی جهان رواج دارد.

فعالیت شرکت آوین پک در زمینه کارتن ها و بسته بندهای پستی

اثبات جایگاه ما در زمینه تولید کننده کارتن و جعبه های بسته بندی مقوایی ثبات ما در این مسیر است. مسیری که یکی از تجربه های شایسته و گران قدر آن در زمینه تولید کارتن های پستی طی شده و بی راه نیست اگر بگوییم جایگاه نخست در حوزه ی تولید این نوع محصولات در دو استان تهران و کرج از آن ماست. میتوانیم پاسخ گوی درخواست های شما باشیم تا مسیری را برای پیشرفت و اقبال عمومی به سوی تمامی شرکت های معتبر و خرده تولیدی ها باز کنیم.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان انتخاب بسته بندی کالا با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره تهران: 1720-9100-021

شماره کرج: 1720-9100-026

شماره شبکه های اجتمایی: 3812-368-0912