سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کارتن اسباب کشی، شیوه قیمت گذاری و چگونگی انتخاب

کارتن اسباب کشی و حمل بار

کارتن اسباب کشی موضوعی است که در نوشته میخواهیم و نکات مهم آن بپردازیم. اگر یادتان باشد در گذشته برای اسباب کشی از کارتن های مقوایی بی کیفیت و مصرف شده یا به اصطلاح دسته دوم و ظروف بزرگ پلاستیکی استفاده می کردند که این امر باعث آسیب دیدن وسایل و اقلام شکستنی می‌شد. سپس کارتن های موزی جای آنها را گرفت اما باز هم احتمال آسیب و آلوده شدن وسایل داخل آن وجود داشت ، برای اینکه بتوانیم خیلی راحت ، بدون آسیب و آلودگی ، با یک چیدمان خاص اسباب کشی خود را مدیریت کنیم ، بهتر است از کارتن های مخصوص اسباب کشی قابل بازیافت استفاده کنیم.

این نوع کارتن ها از آسیب دیدن ظروف چینی و وسایل شکستنی هنگام اسباب کشی جلوگیری می کنند. هنگامیکه شما از کارتن های مختص اسباب کشی استفاده می‌کنید در زمان خود صرفه جویی کرده اید ، آنها به جابجایی شما نظم می بخشند این امر نیز باعث حمل آسانتر و راحت تر می شود. اغلب شما آنها را با اشکال مربع و مستطیل در ابعاد خیلی بزرگ تا خیلی کوچک مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است این کارتن ها نسبت به کارتن های موزی به دلیل ظاهری ساده و تنوع ابعاد برای جابجایی وسایل شخصی و اداری مناسب تر است. این کارتن ها به رنگ قهوه ای و بدون چاپ با پنج سایز مختلف و دو نوع لایه بندی آماده برای اسباب کشی و هرگونه جابجایی وسایل می باشند. در بعضی از کارتن سازی ها دیده شده کارتن اسباب کشی سفید رنگ هم تولید و به فروش میرسانند. در این خصوص لازم است بدانید کارتن‌های سفید رنگ نسبت به قهوه ای، قیمت بالاتری داشته و برای یک جابجایی ساده و کم هزینه ، این گزینه انتخابی مناسب نیست.

شما می توانید بر حسب نیاز خود و وسایلی که قرار است داخل این نوع کارتن ها قرار دهید ابعاد و ضخامت لایه های آن را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید.

انواع سایز کارتن اسباب کشی

 

ارتفاع

عرض

طول

خیلی بزرگ

39

45

59

بزرگ

19

38.5

49

متوسط

49

37

45

کوچک

22

30

45

خیلی کوچک

15

38

41

 

انواع لایه بندی کارتن اسباب کشی

سه لایه، شامل لایه بیرونی (مقوای صاف ) ،لایه میانی فلوت (مقوای موج دار یا شیاردار ) ،لایه درونی (مقوای صاف ) ، این نوع برای کتاب ، البسه ، وسایل آشپزخانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

پنج لایه، شامل 3 لایه مقوای صاف و 2 لایه مقوای شیاردار این نوع بسته بندی مناسب برای وسایل و اثاثیه  18 تا 30 کیلوگرم است.

انواع کارتن اسباب کشی

نکات صحیح استفاده از کارتن اسباب کشی

  • توجه داشته باشید نسبت به ظرفیت کارتن ، درون آن وسیله قرار دهید.
  • بنابرشرایط آب وهوا ، سرپوشیده بودن یا نبودن وسیله ی حمل ونقل ، احتمال این موضوع وجود دارد که کارتن های حاوی وسایل شما خیس شوند پس بهتر است به این نکته توجه کنیم که این کارتن ها ضد آب نیستند و جنس آنها از مقوا است ، برای جلوگیری از نفوذ آب و آلوده شدن وسیله های داخل کارتن ، می توانید یک لایه پلاستیکی بعنوان بسته بندی اولیه در نظر گرفته و سپس وسایل را درون کارتن جایگذاری کنید.
  • ناهموار بودن مسیر و طول مسافت طی شده توسط وسیله نقلیه حمل بار شما می تواند باعث آسیب و دفرمگی کارتن های اسباب کشی شود که در پی این امر وسایل داخل آن نیز دچار آسیب و شکستگی خواهند شد. برای جلوگیری از این موضوع به کیفیت کارتن و ضخامت آن باید توجه شود.
  • برای اسباب کشی وسایل سنگین با ارزش تر، از کارتن پنج لایه استفاده کنیم زیرا ترکیب مقاوم تری دارد.

برای همه حداقل یکبار در طول عمرشان این موضوع پیش آمده که به صورت اجبار و در زمان خیلی کم باید از مکانی به مکان دیگر ، اسباب کشی کنند. زمان و هزینه، دو موضوع مهمی است که در ابتدای شرایط به ذهنمان راه پیدا می‌کنند در این خصوص میتوان گفت با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت وارد جستجوگر وسیله ارتباطی خود شده و نیاز خودمان را نوشته و جست وجو کرده و در پایان با نتیجه های مختلفی روبرو میشویم. شما میتوانید فروشگاهی را انتخاب کنید که همه جوره به فکر مخاطب و مشتری خود می‌باشد، محصول خود را به درستی معرفی کرده، اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده و همچنین پشتیبان فروش جهت مشاوره ، استعلام قیمت و شیوه ارسال آماده پاسخگویی به نیاز می‌باشد.

با توجه به صحبت هایی که تا اینجا انجام شد شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه با خرید کارتن اسباب‌کشی نو ، می‌توان در هزینه ها صرفه جویی کرد؟

هنگامی که شما یک کارتن موزی دست دوم برای جابجایی وسایل خود انتخاب می کنید، آنها را در معرض آلودگی قرار می دهید زیرا از زمانی که یک کارتن موزی، موزها و یا هر کالای دیگر را حمل و جابجا می کند بهداشت نمی باشند و دیگر مورد مناسبی برای جابجایی وسایل شخصی شما، مانند لباس نمیتوانند باشند.

همچنین در رابطه با خرید کارتن های غیرموزی چندین بار مصرف شده باید در نظر داشته باشید اگر یک وسیله ای برای شما ارزش بسیاری داشته باشد و آنرا درون این قبیل کارتن ها قرار دهید هنگام جابجایی به دلیل دفرمگی واز بین رفتن بافت های کارتن ،وسیله شما بی شک آسیب خواهد دید، پس بهتر است از ابتدا یک انتخاب با کیفیت و به صرفه انجام دهید.

در کشورهای دیگر کارتن اسباب کشی را با نام moving box می شناسند زیرا در دنیا افرار بسیاری بنا به دلایل مختلف در حال جابجایی محل زندگی و کارشان هستند و اگر از وسایل خود مراقبت کافی نکنند موجب می شود سالانه هزینه های بسیاری را پرداخت نمایند. از این رو این موضوع مهم گشته و با آن نام کارتن اسباب کشی را می شناسند.

سوالات متداول

آیا شما کارتون های خارجی سفید هم موجود دارید؟

برای اسباب کشی نیاز ما بر اساس ابعاد و ضخامت کارتن ها می باشد،رنگ و چاپ طرح بر روی آنها اهمیت آنچنانی ندارد ،رنگ سفید و یا چاپ هرگونه طرح بر روی این کارتن ها برای مصرف کننده مقرون به صرفه نمی باشد ، اگر به دنبال کارتن های ارزان قیمت هستید ،کارتن اسباب کشی قهوه ای بدون چاپ انتخاب مناسبی است.

کارتن اسباب کشی چیست؟

کارتن اسباب کشی یک نوع کارتن ساده یا آمریکایی بدون هیچ رنگ و چاپی است.

برای مصارف خانگی هم قابل استفاده می‌باشد ؟

بله شما میتوانید در ابعاد کوچک از نوع سه لایه ی آنرا سفارش دهید.

هنگام خرید کارتن های اسباب کشی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

به ابعاد کارتن و ضخامت آن و کیفیت

اگر شما مخاطب عزیز جزء آن دسته از افرادی هستید که بنا به دلایل مختلف نیاز به جابجایی و اثاث کشی دارید پیشنهاد میشود در مرورگر خود کارخانه کارتن سازی را جستجو کنید و به نسبت موقعیت مکانی ، مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر داشته اید و شیوه های ارسال متناسب با خواسته شما را میتوانید انتخاب و ثبت سفارش کنید.