سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ صادراتی و معمولی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد تا مرغدار محترم بتواند برند مرغداری خود را روی آن چاپ نمایید. در بعضی موارد هم اگر کارتن بدون چاپ در کارتن تخم مرغ استفاده میشود. اگر مقاومت و استقامت کارتن و ترکیبات آن برایتان مهم است پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

کارتن تخم مرغ ها را در بعضی موارد دیده شده که از ترکیبات بازیافتی تولید می کنند در صورتی که این کار اصلا درست نیست. زیرا در تمام بسته بندی های محصولات خراکی باید از ترکیبات درجه یک و مواد اولیه با کیفیت و به دور از بازیافتی استفاده گردد. بیشتر کارتن تخم مرغ ها را با کارتن سه لایه تولید و چاپ سیلک یا فلکسو برای آن در نظر می گیرند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ صادراتی

کارتن تخم مرغ صادراتی

کارتن های تخم مرغ صادراتی هم میتواند تک ردیفه باشد و هم مطابق تصویر بالا میتواند دو ردیفه باشد. کارتن تخم مرغ های بالا برای کشور عراق ارسال گشته است.کارتن های تخم مرغ هم میتواند به رنگ کارتن باشد و هم میتواند سفید باشد. چاپ کارتن تخم مرغ میتواند تا 4 رنگ اصلی را در خود پوشش دهد.

بسته بندی تخم مرغ خلاقانه

تخم مرغ یکی از محصولات غذایی پر مصرف تمام کشورها به حساب می آید و جایگاه غذایی بسیار بالایی دارد. از این رو کشورهای متعددی در تلاش خلق بسته بندی های خلاقانه برای این محصول با ارزش هستند. در کشور ما به تخم مرغ های رنگی اصطلاحا تم مرغهای رسمی و به سفید رنگ ها تخم مرغ معمولی گفته می شود.

کارتن تخم مرغ خلاقانه

مرغداری ها برای برند شدن و عرضه هر چه سریع تر محصول خود میتوانند از بسته بندی  خاصی برای برند و مجموعه خود در نظر بگیرند تا مصرف کنند با اولین نگاه بسته بندی محصول برند شما را شناخته و در صورت رضایت قبلی، بدون معطلی محصول شما را خریداری می نماید و این هم جنبه تبلیغات را پوشش می دهد و سیاست افزایش فروش را به جا آورده است.

قیمت کارتن تخم مرغ

 

 

صنایع بسته بندی آوین پک

اگر به دنبال ارائه تخم مرغ به بازار خاصی هستید و میخواهید بهترین بسته بندی را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید میتوانید با کارشناسان کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بر قرار نمایید.

 

جعبه و کارتن تخم مرغ

راه های تماس با ما و استعلام قیمت

02634716690

09108809133

واتساپ کارتن سازی

چت آنلاین  وبسایت رسمی کارتن سازی