سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات متداول بسته بندی مقوایی

سوالات متداول بسته بندی مقوایی

سوالات متداول بسته بندی مقوایی برای آن دسته از بازدید کنندگانی مفید می باشد که محصولشان وزن نسبتا سبکی دارد. در صنعت جعبه سازی یکی از موضوعاتی که بسته بندی خلاقانه به سمت آن هدایت شد جعبه های مقوایی بود. جعبه مقوایی میتواند ایندبرد، پشت طوسی ، گلاسه یا تحریر باشد.

جعبه مقوایی در صنعت جعبه سازی چه جایگاهی دارد؟

یکی از زیر شاخه های جعبه سازی ، جعبه های مقوایی است که بیشترین کاربرد را دارد زیرا برای هر محصول کوچک بزرگ میتواند جعبه در نظر گرفت و همچنین میتواند بر روی آنها انواع چاپ را در نظر گرفت.

انواع مقوا در جعبه های مقوایی؟

مقوای ایندربرد ، مقوای پشت طوسی ، مقوای گلاسه ، مقوای تحریر این چهار مقوا به ترتیب بیشترین کارایی را دارند که هر کدام از این مقوا ها دارای گرماژهایی می باشند.

گرماژ مقوا چیست؟

انواع مقوا ها دارای ضخامت های گوناگونی می باشند که این ضخامت ها را با یک عدد از هم متمایز میکنند مثلا مقوای ایندربرد 230 ، مقوای ایندبرد 250 ، مقوای ایندربر 300 و غیره

انواع مدل های جعبه های مقوایی؟

پرکاربردترین مدل ها به ترتیب دو درب دارویی ، درب دارویی ته قفلی ، درب پاکتی ته قفلی. همچنین در لینک استعلام قیمت آنلاین جعبه مقوایی هم میتوانید تصاویر مدل ها را ببینید و هم میتوانید در کمتر 2 دقیقه استعلام قیمت جعبه رو را انجام دهید.

چگونه میتوان فهمید از بین بسته بندی های متناسب محصول، جعبه مقوایی مناسب تر است یا جعبه کارتنی؟

جعبه های مقوایی برای محصولاتی با وزن نسبتا کمتر انتخاب میشود مثل لوازم آرایشی و بهداشتی ، بعضی لوازم پزشکی و دارویی ، تعداد زیادی محصولات و مواد غذایی و غیره . اگر متوجه شدید محصول شما نیاز به جعبه کارتنی دارد میتوانید از لینک سوالات متداول بسته بندی کارتنی جهت کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایید.

اطلاعات مورد نیاز برای ساخت جعبه مقوایی؟

ابتدا باید مدل جعبه انتخاب و سپس ابعاد جعبه(طول ، عرض ، ارتفاعی) مشخص گردد. گام بعدی انتخاب نوع مقوای جعبه و خدمات چاپ جعبه مقوایی میباشد.

خدمات چاپ جعبه مقوایی چیست؟

پوشش چاپ یکی از خدمات پرکاربرد میباشد که عبارتند از : سلفون براق ، سلفون مات ، یووی سیلندی ، یووی سینک و ورنی

پوشش چاپ چه کاربردی دارد؟

پوشش چاپ هم استقامت جعبه را بالا می برد و هم به جذابیت جعبه مقوایی می افزاید.

طراحی طرح روی جعبه باید چگونه باشد و نیازمند رعایت چه نکاتی است؟

طرح روی جعبه با نرم افزارهای ایلستریتور ، کرل یا فتوشاپ به صورت وکتور و لایه باز طراحی میشود. طرح بر اساس نیاز محصول و با مشارکت متقاضی ساخت جعبه و خلاقیت واحد طراحی شرکت انجام می شود.

چگونه میتواند ثبت سفارش جعبه مقوایی را انجام داد؟

پس از مشخص شدن مدل جعبه، ابعاد جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تیراژ و همچنین قیمت هر جعبه برای مشتری پیش فاکتور ارسال میگردد و پس از واریز اولین ودیه شروع ساخت سفارش کلید می خورد.

زمان تحویل سفارشات جعبه های مقوایی؟

پس از واریز ودیه جهت شروع کار ، اگر جعبه چاپ داشته باشد از زمانی که طرح روی جعبه توسط مشتری تایید گردید بین دو تا سه هفته کاری و میانگین 20 روز زمان برای تولید سفارش باید در نظر گرفته شود.

اگر سفارش داده و واریز وج داشته باشیم و بخواییم کنسل کنیم آیا امکانش هست؟

بله، تا زمانی که مواد اولیه برای شما خریداری نشده باشد تمام پیش پرداخت عودت داده خواهد شد در غیر اینصورت میزان هزینه های انجام شده از پش پرداخت کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.

نتیجه گیری

هدف از گردهم آوری این سوالات بالا بردن سطح اطلاعات متقاضیان بسته بندی مقوایی میباشد و امیدواریم به هدفمان نزدیک شده باشیم. اگر همچنان سوالات بی پاسخ دارید میتوانید با ما از صفحفه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

این مقاله بر اساس طرح سوالات جدید در وب سایت رسمی بروزرسانی می شود. جعبه مقوایی