سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جعبه لمینتی

جعبه کارتن لمینتی و غیر لمینتی

جعبه لمینتی در صنعت کارتن سازی یک فراینده بسته بندی کارتنی و مقوایی محسوب می شود. در ادمه هم جعبه لمینتی چیست را مختصر توضیح خواهیم داد و با مشاهده تصاویر انواع جعبه لمینتی و غیر لمینتی، بسته بندی لمینتی را بهتر درک خواهید شد و هم محاسبه قیمت جعبه لمیتنی را برایتان توضیح خواهیم داد. در آینده جعبه کارتن های لمینتی در کشورهای در حال توسعه جایگزین جعبه های کارتن پلاست خواهند شد.

جعبه لمینتی چیست؟

 لمینت یک فرایند و یا تطبیق مقوا ، کارتن و چاپ است به طوری که مقوا بر روی کارتن چسبیده می شود مقوای مورد نظر میتواند چاپ داشته باشد و هیچ محدودیت رنگی برای این نوع چاپ وجود ندارد و همچنین خدمات چاپ متنوعی از انواع سلفون ها را میتواند پوشش دهد. در تعریفی ساده تر می تواند این گونه ساخت جعبه لمینتی را تعریف کرد. چاپ و یا خدمات آن بر روی مقوا انجام می شود مقوای چاپ شده بر روی کارتن مورد نظر(سه لایه ، پنج لایه و در بعضی مواقع 7 لایه) چسبانده میشود و سپس برش کارتن انجام و در نهایت جعبه ساخته می شود.

بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین انواع جعبه و کارتن بسته بندی

جعبه لمینت ها در بخش صادرات در حین این که بسیار تاثیر گذار اند و بسیار هم  پر تقاضا هستند. زیرا در بیشتر کشورها کمتر از جعبه های پلاستیکی و چوبی استفاده میشود و شاید هم اصلا. چون که تولید جعبه های لمینتی کمتر به محیط زیست آسیب می زنند و بلا فاصله بازیافت پزیر هستند. منظور از خدمات چاپ در بیشترین حالت منظور انواع سلفون های روی چاپ است که یک لایه پوشش بر روی رنگ اضافه میگردد. سلفون باعث جذابیت و استقامت کار میگردد.

جعبه و کارتن لمینتی

جعبه غیر لمینتی

در جعبه کارتن های غیر لمینتی چاپ مستقیم بر روی کارتن انجام میشود و محدودیت رنگ وجود دارد یعنی نمیتوان هر رنگی خاصی را بر روی کارتن چاپ نمود و خدمات چاپ کمترین هم شامل حال جعبه های غیر لمینتی می شود. در این حالت جذاب و کیفیت چاپ به نسبت خود لمینتی کمتر میباشد. در نظر داشته باشید هر دو مورد را می توان برای صادراتی و غیر صادراتی در نظر گرفت.

بیشتر بدانید: تصاویر نمونه کارهای جعبه و کارتن محصولات تولید شده

قیمت جعبه لمینتی

برای محاسبه قیمت کارتن لمینتی چند موضوع، قیمت تمام شده آن را مشخص می کند که از جمله موارد اصلی آن قیمت مقوا + هزینه چاپ و خدمات آن + قیمت کارتن می باشد و با تغییر نوع جنس هر کدام از موارد فوق قیمت جعبه لمینت تمام شده تغییر می یابد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای رسیدن به قیمتی مناسب می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی 10 نمونه موفق

تفاوت جعبه لمینتی و غیر لمینتی

اگر به اولین عکس و آخرین عکسی که در ابتدا و انتهای این صفحه قرار داده شده توجه بیشتری داشته باشید تفاوت این دو موضوع را به سادگی احساس خمی کنید و با مطالعه کامل این صفحه، موضوع برای شما روشن خواهد شد. برای اینکه بدانید چه نوع کارتنی را باید برای محصول خود انتخاب کنید پیشنهاد می شود با مشاوران کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید.

بیشتر بدانید: 4 اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

چطور بسته بندی مناسب انتخاب کنیم؟

هر نوع کالایی برای عرضه به بازار نیاز به بسته بندی مناسب و بادوام و شیک دارد که کالا از ضربه خوردن و آسیب دیدن در امان باشد ازین رو کارتن هایی به صورت سه لایه(3لایه)، پنج لایه(5لایه) به صورت چاپی و لمینتی با چاپ برند شرکت و کارخانه باید در بازار عرضه تا بازخورد خوبی حاصل شود. طرح و رنگ شیک بر روی کارتن اهمیت زیادی دارد ازین رو آوین پک می تواند در ابتدا طرح سه بعدی از کارتن را برای مشتری آماده کند.

 

چاپ و بسته بندی

عکس بعضی از جعبه کارتن های لمینتی و غیر لمینتی

درباره کارتن سازی آوین پک

مجموعه چاپ و بسته بندی آوین پک متشکل از گروهی متخصص در طراحی ، چاپ و تولید جعبه های کارتنی و مقوایی با به کار گیری دستگاه های مدرن و به روز صنایع جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی  آماده عقد قرار داد با تولیدکنندگاه ، تجار و بازرگانان محترم می باشد. برای مدل های مختلف ساخت یک نمونه جعبه برای تست ابعادی با لیزر به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد تا وضعیت مجصول درون جعبه مشاهده و در صورت نیاز اصلاحات اعمال گردد و همچنین آنالیز استقامت جعبه بسته بندی کارتنی و یا مقوایی به نسبت وزن محصولی که باید درون قرار گیرد انجام می پذیرید تا برای محصولات خصوصا صادراتی در حین حمل مشکلی رخ نداده و تمام جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بدانید: تولید کارتن لمینتی دایکاتی میوه جات

این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید و ساخت جعبه مقوایی و کارتنی به همراه انواع چاپ و خلق مدل های خلاقانه و شیک را دارد و همچنان با هدف توسعه و پیشرفت مجموعه خود در راستای مشتری مداری آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات از صفحه تماس با ما میباشد.

استعلام قیمت جعبه کارتنی و مقوایی بسته بندی از واتساپ شرکت:

واتساپ آوین پک